Leta i den här bloggen

onsdag 27 februari 2013

Stolt!

Måste berätta om min ena son, lite på 20 år. Han ringde från affären igår. Han hade tänkt sig bearnaisesås till kvällsmaten och stod framför hyllan med pulversåser. Det var då han ringde mej. "Är det svårt att laga en bearnaisesås?" frågade han. Nej, svarade jag och räknade upp vad han behövde. Han svängde sen in här och fick receptet och så åkte han hem och fixade en grisfilé och bearnaisesås. Då var jag än en gång en stolt mamma, stolt över att ha skämt bort barnen med hemlagad mat. :)
Och på bilden, här ser ni hur en nykär och stolt mormor ser ut!

2 kommentarer:

Dalkulla4ever sa...

Åh vilken fin bild :) Måste vara så mysigt med barnbarn. nu är ju mina tjejer fortfarande tonåringar så jag hoppas det dröjer tills de utbildat sej och levt lite innan jag blir mormor ;) men det är en dag att se fram emot :)

Anonym sa...

http://eekshop.com
4 Portable Keyboards: Consumers can today appreciate portable Bluetooth keyboards in order to use so that you have their Smartphones. If all your family members are an all in one tech-savvy individual,your family will want a multi functional keyboard. While some of these keyboards wont necessarily make your smart phone phone a lot more stylish, they should be on the lookout insanely ingenious Youll be going to be the wish to be relating to all of them are your co workers as soon as your family whip out partying your Bluetooth keyboard. All youll will want is this : an all in one smart phone phone stand : your phone will appear to be a good deal more slightly like a laptop or perhaps tablet than a multi function Smartphone.