Leta i den här bloggen

fredag 24 augusti 2012

Dags igen!

På väg till Grekland ifjol

Nu hör ni, nu är det dags! Jag och min man tar vårt pick och pack och flyger och far! Vi siktar in oss på Aten den här gången. Vi har med oss en kompis, vi åker till ett hus vi har hyrt, vi bor där en vecka, vi åker till ett annat hus vi har hyrt och dit kommer tre andra kompisar och vi bor där tillsammans alla sex i en hel vecka innan vi återvänder. Låter det bra? Det tycker jag. ;)

För att ni inte ska få för tråkigt har jag schemalagt några blogginlägg bara för att ni inte ska få tråkigt. Sen återkommer jag med en greklandsrapport om vad jag har sett och upplevt och framför allt ätit!

Sköt om er alla!

2 kommentarer:

Erikas LCHF till vardag och fest sa...

Åh, vad skönt! Jag erkänner att jag är avundsjuk. :-)
Njut och ha det bra!

Maja sa...

Härligt ! Jag hoppas ni får uppleva sommar värmen där!! :) Vi hade en mycket varm vecka i maj i Spanien, tack och lov! För denna sommar har ju inte haft direkt sommar värme!
Må så gott!!