Leta i den här bloggen

torsdag 12 januari 2012

Bokhögen!


En underbar dag för en boknörd! Först var jag säker på att budbilen som kom upp på vår gårdsplan hade kört fel, men när budet kom med en låda och sa att det finns två lådor till gick ett litet ljus upp för mej - det var ju "Det stora bokpaketet"!!!! Underbara dag! Jag packade upp hela 28 böcker och då var inte ljudboken med förstås.  En bok som ni säkert kommer att få ta del av småningom är "Matens pris, boken som matindustrin inte vill att du ska läsa". Sen finns förstås böcker där som ni inte kommer att höra något om, Zlatan t.ex.... Men de flesta är helt okej! Och jag är glad! :)

3 kommentarer:

Dalkulla4ever sa...

Ååh va roligt att vinna o vilket bra rim du fått ihop :)

Här hemma är det maken som är fena på rim, vann en fin bakmaskin från nåt mjölbolag( ja det var länge sen på den tiden vi åt sånt hemskt ;))

Kul med böcker, jag hittade en bok om GI idag som fick följa med hem, Ola Lauritsen har skrivit den, ska läsa o se vad han anser är bra mat.

Sen hittade jag visst en skönlitterär bok också av en favorit Harlan Coben, måste gå o lägga mej nu så jag får läsa ut den jag håller på med så jag kan börja på den :D

Nattinatti!
Victoria

Anonym sa...

Men GRATTIS! Vilket bra rim och vilket härligt pris!! Förstår att det var guldkant på tillvaron att få öppna det paketet! :) Vad är det för fel på Zlatan?? :) :)

Fisken Svea sa...

Dalkullan: Böcker känns nog viktigare än brödmaskin åtminstone! ;) Jag följde Ola Lauritsens GI-bok före jag började med LCHF. =)

Träningslyckan: Tack! Det kändes verkligt bra att packa upp böckerna! Jag vet ju inte vad det är för fel på Zlatan! :D Säkert kan hans bok vara helt bra om man är intresserad av honom, men för mej är han under nollstrecket av intresse... ;)