Leta i den här bloggen

söndag 16 januari 2011

Översvämning av matfoton!!!!!


Jag har så massor av matbilder som jag fotat så jag kunde lugnt sitta en hel dag och bara blogga om dem! Men vi tar det lite lugnare, kanske inte så lugnt som jag gjort den senaste tiden, men lite lagom.

Ni som är med i Facebook har kanske sett att där finns en grupp som heter LCHF recept, eller så är du redan med där? Jag är med, och det är en bra sida, för man får recepttipsen serverade när man minst anar det! Jag råkade ut för det häromdagen när jag såg receptet på ugnsrostade grönsaker och helt enkelt var tvungen att testa det och det var ju så gott!

Nu är jag äntligen hungrig igen efter lunchen kl.12 som bestod av revbensspjäll, svampsås och coleslaw. Men då åt jag lite nötter och ost till kaffet på dagens kalas... Nu blir det en ostschnitzel!

Inga kommentarer: