Leta i den här bloggen

fredag 2 juli 2010

Skvaller!


Oj, jag har ju alldeles glömt bort att skvallra en sak! Men så har jag aldrig varit speciellt bra på skvaller heller...
Jag har tjuvkikat i min systers receptbok "Bakglädje med LCHF : baka utan socker" men inte tyckt om att många recept innehåller sånt man inte vet vad det är eller inte vet var man får tag i. Nu vet jag allt! *hoppar jämfota av förtjusning* T.ex. finns "BakePro" i recepten, något jag aldrig hört talas om... Nu finns det ju på sokeriton.fi ! Och det var ju det jag skulle skvallra om, att de sålde det "under disk" fast det inte fanns i sortimentet, men nu har de ju hunnit få med det... Äsch... Och jag har det i skåpet redan! ;) Men testat har jag inte, än...
(Och så kommer du väl ihåg att du får en gratisprodukt om du beställer något från sokeriton.fi och nämner att du blivit tipsad härifrån!?!)

Bilden föreställer en underbar burk som jag fick av min syster häromdagen! I like!!!! Tack!! <3 Sen blev det ju inte heller sämre av att det är 70%:iga Fazers chokladpraliner i den!

3 kommentarer:

Lena sa...

Jag köpte mitt BakePro från Fitnesstukku i våras... men skoj om det finns på sokeriton nu också.

Anonym sa...

...äsch...hmhmhmhmh! <3

Anonym sa...

Vem ska nu ha hadd heim både burk o schoklaa tro??? Hmmmmm....