Leta i den här bloggen

torsdag 3 september 2009

Houston - we have a problem!


Jag trodde att det bara var när jag ska in här som det dyker upp en ruta med begäran om lösenord till Mjaumuffins´ blogg, för jag går in på den bloggen då och då, men nu har det visat sig att problemet är större än så! Orange meddelade nu att hon också får upp samma ruta, och DET är konstigt eftersom Orange och jag inte använder samma dator... Nu har jag underrättat Mjaumuffins om problemet, och eftersom hon råkar bo med min datastödperson kan vi kanske räkna med en lösning på problemet, typ snabbt????

En dator som inte fungerar kan man lika bra ha som akvarium!

3 kommentarer:

Marica sa...

Ja jag hade just tänkt fråga dig vad detta riktigt är för muffins....

Daniel Neuman sa...

Jå nee, he verkar som att du använder bakgrundsbilder från muffinsbloggen.

bubblor_19117568.jpg &
bg_main_wrapper_19121658.gif

Du kan ladda upp bilderna till din egen blogg och ändra ditt bloggtema så att bilderna tas därifrån istället.

Säg till ifall du behöver hjälp med det praktiska också =)

Fisken Svea sa...

Pain: Antagligen LCHF-muffins, t.ex. baconmuffins... ;)

Kaffesumpen: Aj siii! Det kan alltså bero på att det är Muffinset själv som fixat min bakgrund? Jag ska se nu om jag kör med grönt eller väntar på hjälp eller fixar det själv. Men TACK för hjälpen! =)